Fontos bejelentésre készül szerdán az egyik legnagyobb autógyár
Az olasz Corriere della sera értesülései szerint Antonio Filosa válthatja a Stellantis élén a tavaly év végén távozó Carlos Tavarest.
Az olasz Corriere della sera értesülései szerint Antonio Filosa válthatja a Stellantis élén a tavaly év végén távozó Carlos Tavarest.
A cégnek ugyan csapnivaló volt a tavalyi éve, de a távozó vezér így sem járt rosszul.
Nagy kérdés, van-e innen visszaút?
Mindössze kilenc hónappal a kezdés után leállították a Leapmotor T03 lengyelországi gyártását.
Nem ritkák manapság a hasonló kilépési programok az autógyártóknál.
A Maseratinál például közel 80 százalékos volt a visszaesés.
De még ez is csak feleakkora kapacitású lesz, mint a magyar üzem.
Az ACEA tizenöt európai autógyártót képvisel.
“Tavares nem fog hiányozni” – mondta az egyik olasz szakszervezet elnöke.
Szlovákia lehet a befutó, mert ők nemmel szavaztak.
Sorra jelentik be a cégek, hogy elnapolják kicsit a nagy átállást.
Többször felvetődött már, hogy az autóiparban is kéne egy Airbus típusú európai összefogás.
Akár hatszáz napra elegendő készlet ragadt bent.
Egy 80 millió forintos kocsi pont jól jönne ilyenkor.
Fantáziát látnak az ötletben, hogy az autók helyett légi taxik ingázzanak a városokban.
Ráadásul így a büntetővámokat is megússzák.
A pletykák háttérben itt is a kínaiak előretörése áll.
A Stellantis nyugat-magyarországi gyárában készülő motorok elsősorban hibridekbe kerülnek.
Kreatív módon próbálják ösztönözni a távozást.